للتسجيل بالمنتدي بالتسجيل



 
الرئيسيةبحـثالتسجيلدخول

شاطر | 
 

 ارمى البلونه على اللى يغيظك....

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8 ... 14  الصفحة التالية
كاتب الموضوعرسالة
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   السبت 03 مايو 2008, 10:06 pm

تذكير بمساهمة فاتح الموضوع :

بكل بساااااااااااااااااطه

نعد من 1 الى 3

والعضو رقم 3 يختار عضو يرمى علييييييييييييه البالونه


وابتدى انا واقووووووول


1111111111111



عدل سابقا من قبل twety في الثلاثاء 13 مايو 2008, 12:34 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل

كاتب الموضوعرسالة
جيلان
عضو مشارك
عضو مشارك


انثى
السرطان الحصان
عدد الرسائل : 23
الكنيسة : الكنيسة القبطية
العمل : خدمة المسيح
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 0
التقييم : 0

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأحد 28 ديسمبر 2008, 10:07 pm

22222222222222222
يلا لو اخدت البلونة هفرقعها واخلصلكوا اللعبة بقى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأحد 28 ديسمبر 2008, 10:10 pm

33333333333

على جيجى حبيبتى

احتفالا بوجودها معنا فى المنتدى
ههههههههه

منورة يا قمر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جيلان
عضو مشارك
عضو مشارك


انثى
السرطان الحصان
عدد الرسائل : 23
الكنيسة : الكنيسة القبطية
العمل : خدمة المسيح
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 0
التقييم : 0

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأحد 28 ديسمبر 2008, 10:12 pm

هههههههههههه
والنبى صاحبة واجب من يومك يا اوختى
طب 111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأحد 28 ديسمبر 2008, 10:19 pm

من يوووووووومى

اكيييييد
هههههههههههههه

22222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جيلان
عضو مشارك
عضو مشارك


انثى
السرطان الحصان
عدد الرسائل : 23
الكنيسة : الكنيسة القبطية
العمل : خدمة المسيح
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 0
التقييم : 0

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأحد 28 ديسمبر 2008, 10:22 pm

333333333333333333
بس قبل ما ارمى هحط فيها طوبة
الهى يا رب تيجى فى دماغك

يلا تويتىىىىىىىىىى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأحد 28 ديسمبر 2008, 10:26 pm

يالهووووووووووووووى على اصلك
اصيله يابت

الله يكرمك

بس اول ما توصلنى هرميها تانى عليكى
ههههههههههه

11111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
جيلان
عضو مشارك
عضو مشارك


انثى
السرطان الحصان
عدد الرسائل : 23
الكنيسة : الكنيسة القبطية
العمل : خدمة المسيح
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 0
التقييم : 0

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأحد 28 ديسمبر 2008, 10:30 pm

مكنتش عايزة اكتب اتنني عشن نيتك الكاروهات بس يلا زى بعضه على رأى المثل ( اعمل خير وارميه فى المحزوفات )

222222222222222222222
يلا هاتى
عرفاكى هتغيظينى ومش هتجبيها
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.sheko
نائب المدير
نائب المدير


ذكر
عدد الرسائل : 543
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 74
التقييم : 4

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأحد 28 ديسمبر 2008, 10:40 pm

متحفيش يا جيلان
هقول انا 3333333333333
وهرميها على تويتي
ههههههههههههههههههههههههههه




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الإثنين 29 ديسمبر 2008, 12:58 pm

اصييييييييييييل انت كمان

يالهوى على الشر اللى جواكوا

ياساتر يارب

هههههههههههههه

111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
merooo
عضو متقدم
عضو متقدم


انثى
الاسد الثور
عدد الرسائل : 237
الكنيسة : marymina
العمل : لا يوجد
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 83
التقييم : 1

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   السبت 17 يناير 2009, 12:00 am


2222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   السبت 17 يناير 2009, 12:22 am

3333333333333

اخيييييييييرا


يلا املاها مياه سخنه
وعلى ميرووووووووووو

حبيبت هارتى
ههههههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
merooo
عضو متقدم
عضو متقدم


انثى
الاسد الثور
عدد الرسائل : 237
الكنيسة : marymina
العمل : لا يوجد
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 83
التقييم : 1

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   السبت 17 يناير 2009, 12:25 am


في عز البرد كده
بس الحمدلله دلوقتي بس اتاكدت انك بتحبيني
لانها ميه سخنه
1111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   السبت 17 يناير 2009, 12:42 am

شوووووفتى يا عمرى

اى خدمه :) انتى تؤمرى بس

2222222222

وربنا يستر
المفروض نخلى اللعبه دى لغايه 5 مش 3
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
merooo
عضو متقدم
عضو متقدم


انثى
الاسد الثور
عدد الرسائل : 237
الكنيسة : marymina
العمل : لا يوجد
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 83
التقييم : 1

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   السبت 17 يناير 2009, 11:29 am


ولا تزعلي عشان خاطرك انتي بس
نكملها لخمسه
لكن عارفه لو مش عشان خاطرك
برضه هنكملها لخمسه هههههههههههههه
333333333333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأحد 18 يناير 2009, 1:38 am

لا انا هكتفى ب 3 بس
ههههههههههه

ونخلى البلونه عليكى
بس مياه مرتيه
واحلى شاور لاحلى ميرووووووو
هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
merooo
عضو متقدم
عضو متقدم


انثى
الاسد الثور
عدد الرسائل : 237
الكنيسة : marymina
العمل : لا يوجد
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 83
التقييم : 1

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأحد 18 يناير 2009, 1:50 am


انا ملاحظه انك متوصيه بيا حبتين
ماشي ليكي يوم وست اشهر
111111111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الإثنين 19 يناير 2009, 11:15 pm

22222222

اهو يومى قرب خلاص يا ميروووووو
هههههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
merooo
عضو متقدم
عضو متقدم


انثى
الاسد الثور
عدد الرسائل : 237
الكنيسة : marymina
العمل : لا يوجد
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 83
التقييم : 1

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الثلاثاء 20 يناير 2009, 12:12 pm

يا مسهل مفيش حاجه بعيده عن ربنا

33333333333
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الثلاثاء 20 يناير 2009, 12:53 pm

بما انك مقولتيش على مين

ف انا هنفخها واديهالك
هديه
تعلقيها فى الصاله بتاعتكوا
ههههههههههه

111111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
merooo
عضو متقدم
عضو متقدم


انثى
الاسد الثور
عدد الرسائل : 237
الكنيسة : marymina
العمل : لا يوجد
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 83
التقييم : 1

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الثلاثاء 20 يناير 2009, 11:28 pm

اصيله من يومك

وكرريمه كرم احم احم
22222222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأربعاء 21 يناير 2009, 8:42 pm

عندك شك يا ميرورتى يا حبيبتى
هههههه

2222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
dr.sheko
نائب المدير
نائب المدير


ذكر
عدد الرسائل : 543
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 74
التقييم : 4

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأربعاء 21 يناير 2009, 10:34 pm

اخيرا
33333333333333
هرميها على
ميروووو




الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الأربعاء 21 يناير 2009, 10:40 pm

برافوووووووووو شيكو
هههههههههه

1111111111
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
merooo
عضو متقدم
عضو متقدم


انثى
الاسد الثور
عدد الرسائل : 237
الكنيسة : marymina
العمل : لا يوجد
تاريخ التسجيل : 28/12/2008
نقاط : 83
التقييم : 1

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الخميس 22 يناير 2009, 9:11 am

اممممممممم انتوا اتلمتوا عليا اكمني غلبانه

ميرسي يا دكتور شيكو
2222222222222
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
twety
مشرفة
مشرفة


عدد الرسائل : 1906
الاوسمة :
تاريخ التسجيل : 03/05/2008
نقاط : 1446
التقييم : 11

مُساهمةموضوع: رد: ارمى البلونه على اللى يغيظك....   الجمعة 23 يناير 2009, 12:16 am

3333333333

كمان مرة علشان ميرو
هههههه

على ميرو حبيبتى طبعا :)
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
ارمى البلونه على اللى يغيظك....
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 2 من اصل 14انتقل الى الصفحة : الصفحة السابقة  1, 2, 3 ... 8 ... 14  الصفحة التالية

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
 :: المنتديات الترفيهية :: ركن الالعاب و المسابقات-
انتقل الى: